reklama

Facebook+JA=VL

Pretože je toto môj prvý blog, rozhodol som sa, že napíšem niečo ľahšie, komerčnejšie. Túto tému rozoberalo už veľmi veľa ľudí, bola už milionkrát rozoberaná na rôznych stránkach, fórach, blogoch. A tak nebudem horší a svoj názor na túto sociálnu sieť zverejním aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na Facebook som sa prihlásil približne pred tromi rokmi. Vtedy som nemal poňatia čo to vlastne je. Len mi o tom povedala jedna kamarátka. Tak som sa prihlásil a mojich prvých pár týždňov a mesiacov som strávil hraním Geo challengu alebo Bowlingu, pretože len málo mojich kamarátov malo založený účet. Bol som šťastný za každú novú notifikáciu, správu, reťazovú správu, pozvánku do skupiny alebo za hocičo čo mi tam vyskočilo, zablikalo, zahúkalo.

Postupne sa to začalo rozširovať aj v mojom okolí a všetkých tých oznámení bolo čoraz viac. Výborne. Teším sa, je to super. Všetci na mňa myslia. Potom som začal zháňať čo najviac priateľov aby som bol cool, prihlasoval som sa do všetkých skupín(okolo 3000). Nebol deň bez toho aby som si 100 krát neotvoril svoj účet a nečumel na „stenu“ svojho profilu, čo je nové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom sa to naozaj rozmohlo a začal som si všímať, že tých správ je už nejako veľa. Že mailová schránka je preplnená správami o tom, že mi prišla správa. Že niekto mi „olajkuje“ fotku potom ju „olajkuje“ niekto druhý, ten prvý si všimne, že aj ten druhý „olajkoval“ moju fotku a že si už dlho nepísali a tak si začnú písať pri mojej fotke o tom ako sa majú, čo robia a tak. Veľmi prijemné, ďakujem.

Rozhodol som sa, že s tým musím skoncovať, že sa musím od toho odpútať. Rozhodol som sa, že svoj účet zruším. Keď som v nastaveniach našiel možnosť zrušiť účet, nebojácne som na to klikol. Objavila sa stránka, kde sa ma to spýtalo, prečo si ruším účet a že či som si istý. Ja že je to strata času a že som si istý. Lenže! Lenže na tej stránke bolo aj pár fotiek mojich priateľov a pod tým textík, že im budem chýbať. V tú chvíľu sa mi nahrnuli slzy do očí a vedel som, že účet si neruším. Hajzlové . Hrajú na city. Pokus číslo jedna neúspešný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokračoval som vo svojom virtuálnom živote v tejto veľkej virtuálnej rodine. Začal som si všímať nové facebookovské trendy. Už nebol cool len ten kto mal cez 5000000 priateľov ale ten, kto mal 20201 súrodencov, bol potomkom 2301314 ľudí a rodičom ďalším 1364641 užívateľom. Jedna krásna, veľká spokojná rodina. Idylka. Ďalším trendom je meniť si svoj „relationship status“ každý druhý deň a ukájať sa na tom, že mám 666 nových notifikácií.

Po týchto zisteniach prišiel pokus číslo 2. Ako inak neúspešný.

Tretí pokus je bohužiaľ v nedohľadne.

Volám sa Es El a som závislý na Facebooku!

Samuel Liška

Samuel Liška

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mierny mizantrop Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu